Ifølge Google er det fem hovedfaktorer som påvirker kvaliteten på anmeldelser:

  1. Antall og poengsum:
    Mange anmeldelser og høy poengsum gir et sterkt inntrykk av at virksomheten din leverer kvalitet og tilfredsstiller kundene.
  2. Frekvens:
    Hvor raskt du får nye anmeldelser spiller også en rolle. Jo flere anmeldelser du får jevnlig, desto bedre blir inntrykket av virksomheten din.
  3. Nylighet / Ferskhet:
    Nyere anmeldelser anses som mer relevante og pålitelige, så det er viktig å oppmuntre kunder til å skrive anmeldelser kontinuerlig.
  4. Autoritet:
    Google foretrekker anmeldelser fra Local Guides-brukere eller de som legger igjen mange anmeldelser, da disse brukerne anses som mer pålitelige og engasjerte.
  5. Variasjon:
    Google verdsetter lange og detaljerte anmeldelser med godt skrevet tekst. Dette viser at kunden har lagt tid og innsats i å dele sin erfaring, noe som gir mer verdi for andre potensielle kunder.

Ved å fokusere på disse faktorene kan du jobbe mot å forbedre kvaliteten på anmeldelsene dine og dermed styrke virksomhetens omdømme på Google.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Lanseringstilbud:
Få Ryvia til Halv Pris!

Vi feirer lanseringen av Ryvia, din nøkkel til et bedre online omdømme. Meld deg på en gratis demoperiode på 14 dager innen 31. oktober og få 50% rabatt på ditt abonnement.

Bruk koden Flom50Evig for livsvarig rabatt!

Ikke gå glipp av denne unike muligheten!

rykteflom favicon